Verlaten stranden en waterval - Reisverslag uit Mangawhai, Nieuw Zeeland van Peter Debby - WaarBenJij.nu Verlaten stranden en waterval - Reisverslag uit Mangawhai, Nieuw Zeeland van Peter Debby - WaarBenJij.nu

Verlaten stranden en waterval

Door: Peter & Debby

Blijf op de hoogte en volg Peter

02 Februari 2016 | Nieuw Zeeland, Mangawhai

Vanuit KeriKeri omhoog richting Cape Reinga via bochtige wegen naar Doubtless Bay.Hier heb je stranden die wel 500 meter diep en kilometers lang zijn waar je met de auto op mag. Ik vond dit tricky en ondanks commentaar van Chick toch de benenwagen genomen. Na de fotoreportage zagen we een auto tot aan het chassis ih zand vastzitten ;). Doorgereden naar Pukenui waar we op een terrasje een overheerlijke romige curry vissoep hebben verorberd, yummie! Na mijzelf als Dutchie te hebben voorgesteld gaf de serveerster aan dat Nederlandse mannen van die mooie blauwe ogen hebben.Vandaag met ons 25 jarige jubileum naar de watervallen van whangarei gereden en Waiomio bezocht voor een grotwandeling met Glowwormen. De dag afgesloten met een museumbezoek en doorgereden naar Mangawhai.Hier id tropische tuin een Cottage bezet.

• 02 Februari 2016 - 12:46

Vader:

Hartelijk Gefeliciteerd en nog vele jaren samen in gezondheid

• 02 Februari 2016 - 18:31

Geert En Mar:

Ook van ons de felicitaties, het ziet er prachtig uit daar bij jullie!

• 02 Februari 2016 - 21:49

Jose:

Prachtig he die glomworm grotten.jose

• 04 Februari 2016 - 18:14

Marlena:

nog veel geluk samen!! misschien een late reactie, maar veel geluk samen!

XXX je lieve nichtje Marlena :)