Terug in Nederland - Reisverslag uit Harewood, Nieuw Zeeland van Peter Debby - WaarBenJij.nu Terug in Nederland - Reisverslag uit Harewood, Nieuw Zeeland van Peter Debby - WaarBenJij.nu

Terug in Nederland

Door: Peter&debby

Blijf op de hoogte en volg Peter

23 Februari 2016 | Nieuw Zeeland, Harewood

We zijn (helaas) weer terug in Nederland. De reis was zoals te verwachten was veel te kort en we hebben dus niet alles kunnen zien en doen. Daarentegen hebben we ontzettend veel wel gezien en gedaan en we zullen dit zeker niet vergeten. Al met al was het een fantastische reis in een bijzonder land. Allereerst bijzonder door de gastvrijheid van de nieuw-zeelanders. Dit zit echt in hun genen en maakt een reis zoveel specialer. Maar zeker ook door de uitzonderlijke natuur die overal op de beide eilanden zo verschillend en puur is. We denken in ieder geval terug aan een bijzondere tijd waarin we veel nieuwe, unieke ervaringen hebben opgedaan en veel mensen hebben gesproken. We willen jullie bedanken voor jullie interesse in onze reis en zullen ieder van jullie binnenkort vast weer persoonlijk zien en spreken!